Óh!!! Igen!
Én is olvastam ezt a - meglehetősen régi - ábrándozást.
Akkor tehát a rengeteg konténernek Soroksár, Vasút utcától el kell jutni valahogy a Soroksári úttal párhuzamosan található a ferencvárosi rendező-pályaudvar-ra.
A bibi barátom csak ott van, hogy az a párhuzamos másik oldalán van.
Tehát át kell vinni a rengeteg konténert a Sori út másik oldalára!
Az idézett álom tervedben még az sem dőlt el, hogy 4 vágányos aluljáró, vagy felüljáró fogja megoldani a problémát.
No, meg aztán a következő kérdés, hogy hol is vezessék át a sineket?
Ugye, itt beleszól Pesterzsébet, Ferencváros, meg úgy egész Budapest.
A Belgrád-Soroksár(bez.) vonalra isteni tanulmány készült, még az is benne van, hogy hány giliszta fog ellapulni a kivitelezés során méterekre lebontva:
https://www.soroksar.hu/uploads/_/originals/013752f2-6179-4702-8c1e-d02ab6d57656.pdf
Külön felhívom a figyelmed a minden oldalon látható
„Soroksár (bez.) – Kelebia (országhatár) vasútvonal fejlesztéséhez kapcsolódó beszerzés (EPC szerződés)” Budapest — Belgrád vasútvonal hazai szakaszának fejlesztése
fejlécre!
Az álomösszekötéshez meg se terv, se pénz se semmi jelen pillanatban, csak valami kábszeres álom Vitykáék fejéből.
De tegyük fel, hogy OK!
Akkor a kérdések:
Ki, miből és mikor köti össze a Vasút utcát a Ferencvárosi pályaudvarral, hogy lehessen szortírozni és vámolni azt a rengeteg csodát?
(További kérdés lenne, hogy azt a Ferencvárosi szortírozó bázist ki, mikor mennyiért, tervezi meg és készíti el, gondolom a gázszerelő bedobja magát és a spórolt pénzét)