APT Creative Commons License 2021.07.20 0 0 167867

Nagyon kevés nem az - és még ezen a téren is inkább a legutóbbi időben, a legutolsó szériáknál vannak változtatások. Pont a 2824 esetében egyébként jóformán semmi, de például a most futó SW200-SW300 szerkezeteken a hajszálrugókulcs - bár nagyon hasonlóan néz ki - de nem teljesen azonos az ETA kivitelével. Az SW500/7750 esetében viszont a hajszálrugókulcs most már kinézésre is eltérő, más konstrukció. Az SW300-ETA2892A2 párosnál más kicsit például az automatika kilincskerekének rögzítése (felülről oldható, hasonló nagyon az Omega által alkalmazott/módosított 2892 szerkezetekhez).

De az alkatrészek zöme teljesen megegyezik és csereszabatos. Legutóbb például Wempe tokozású SW500-as werkben szétesett váltókart ETA7750 alkatrésszel pótoltam, egyforma, simán ment is a helyére. Ugyanakkor például a használt golyóscsapágy is láthatóan más típus - de maguk a komplett rotorok már mindegyiknél átszerelhetők.

Előzmény: Franek-52 (167865)