"Intézze el a vevő a postával"
Nos ez már ott hibádzik, hogy amikor feladsz egy küldeményt, te kerülsz szerződésbe a szállítmányozó céggel. Ez abban is manifesztálódik, hogy a te (feladó/eladó) birtokodban van a feladást igazoló dokumentum. Reklamálni CSAK te tudsz, nem az, akinek küldted.
"Csak úgy tudhatnám meg, hogy mindenki megkapta-e, hogy kb. 2 héttel a postázás után MINDEN vevőmnek írok ebay üzenetet, hogy megkapta-e."
Ettől óva intenélek. Hiszen ezzel írásba adod, hogy fogalmad sincs arról, hogy merre jár a csomag. Felhívás keringőre, hogy a vevő azt állítsa, nem kapta meg.
"Miért nincsenek olyan szállítócégek, amik alternatívák lehetnének a sima posta helyett? Miért nem látta még meg senki, hogy ez egy piaci rés, és miért nem használták ki?"
Azért, amiért te, tudva tudván, hogy itt tátong egy piaci szakadék, mégsem alapítasz olyan szállítmányozó céget, ami olcsó, biztonságos, gyors, tehát amiről itt beszélsz. :-DDDDDD