fargo Creative Commons License 1999.11.21 0 0 58
Ja, még annyit, hogy a turbonyomás-emelésen kívül még érdemes lehet felpolíroztatni a hengerfejet, (belülról), meg esetleg berakni egy olajos légszűrôt (bár turbos kocsinál nem sokat számít), meg talán egy szolíd sportkipufogót, no nem olyat, ami ordenáré módon röfög, hanem egy szép szolid, csöndes darabot, aminek kisebb az ellenállása, de nem túl hangos.

Én személy szerint a motorblokkot nem bontatnám meg, anélkül is több-mint-elég teljesítményt lehet nyerni. A Volvo, fôleg a 850-es nem az a fajta autó, amit vadbarom módjára hajt az ember, de azért jó ha van egy "kis" tartalék a háttérben, az sosem árt. És szerintem csak akkor szép, ha nem látszik kívülrôl.

A Bontexgagyit meg a messze el kell kerülni, hacsak nem akar valaki lila neont szereltetni az S80-asa alá. Bár nem hiszem, hogy lenne ilyen ember az ismert univerzumban, ez a suzukisok kiváltsága :-)