Falusi1 Creative Commons License 2021.07.09 0 0 73980

Egyetértek veled, de a bolt személyzetének és a szervíz védelmében meg kell ismételten említenem, hogy korrekt módon jártak el.

Minden esetben, amikor visszamentem a problémámmal már a jelenlétemben telefonálgatásba kezdtek, minden bizonnyal a felettes szervükkel. A folytatásról és meggyőződésem szerint a pénz visszaadásáról sem ők döntöttek. Minden esetben eltelt legalább egy nap, mire tudatták velem a továbbiakat.

Nem rajtuk múlik a jövőben sem, hogy esetleg az általad vizionált módon lesz e és ha igen, milyen folytatása.

Szerintem a márka magyarországi képviselete, de valamilyen regionális szerve biztosan tud a dologról és az ő utasításaik szerint jártak el.

 

Én mindenesetre nem szeretnék hivatkozási alap lenni  a márka leminősítésének, mert, bár ezek szerint nem vagyok egyedül, de a minden bizonnyal elenyésző számú, az enyémhez hasonló meghibásodás ellenére sem állítom, hogy a Stihl ne lenne kiemelkedő márka.

Korábban mintha említetted volna, hogy ismered a márka Bp-i műszaki igazgatóját és majd érdeklődsz nála. A választ remélem megosztod velünk.

 

Előzmény: ötbites stihles ziles (73978)