Egyetértek veled, de a bolt személyzetének és a szervíz védelmében meg kell ismételten említenem, hogy korrekt módon jártak el.
Minden esetben, amikor visszamentem a problémámmal már a jelenlétemben telefonálgatásba kezdtek, minden bizonnyal a felettes szervükkel. A folytatásról és meggyőződésem szerint a pénz visszaadásáról sem ők döntöttek. Minden esetben eltelt legalább egy nap, mire tudatták velem a továbbiakat.
Nem rajtuk múlik a jövőben sem, hogy esetleg az általad vizionált módon lesz e és ha igen, milyen folytatása.
Szerintem a márka magyarországi képviselete, de valamilyen regionális szerve biztosan tud a dologról és az ő utasításaik szerint jártak el.
Én mindenesetre nem szeretnék hivatkozási alap lenni a márka leminősítésének, mert, bár ezek szerint nem vagyok egyedül, de a minden bizonnyal elenyésző számú, az enyémhez hasonló meghibásodás ellenére sem állítom, hogy a Stihl ne lenne kiemelkedő márka.
Korábban mintha említetted volna, hogy ismered a márka Bp-i műszaki igazgatóját és majd érdeklődsz nála. A választ remélem megosztod velünk.