A gyárban biztosan nem.. a szervizekben talán-esetleg-lehetséges,de biztosan nem jellemzően...mert akkor annak itt nagyobb nyoma lenne...
Ahogy irtad,szerinted ez valami gyári hiba lehet-és akkor,az a személyzet,akinek lehetősége lenne egy ilyen,az egész profi szegmenset érintő hiba okának kideritésére,az ahelyett,hogy tenné a dolgát,és rájönne a baj okára,inkább kilép belőle...nekem nem tűnik ésszerűnek-anélkűl,hogy a szavahihetőségedet kérdőre vonnám,nehogy félreértsd...
Gondold meg,micsoda presztizs veszteség a márkának,a tipusnak,az adott szerviz személyzetének,hogy nem találtak megoldást-már ugy értem,a pénz visszaadásán kivűl-ez olyan beismerő vallomás féle a számomra..és bizony nemsokára a sok Stihl ellenes majd fröcsögve fog ömlengeni a mindig leeső fejekről..mert ez lesz.. mert ez ilyen dolog-ez is reklám,de csak negativ értelemben.
Te nem buktál rajta,csak időt és energiát-a pénzedet is visszakaptad-azt mit veszel belőle,azt majd eldöntöd-reméljük,annak nem lesz ilyen baja...már a gépnek,ugy értem..arról nem fog leesni semmi..
Csak azért érdekel a téma,mert a Stihlek miatt én is érintve vagyok benne-és elébe akartam menni,hogy ha ilyent látok,tudjam,merre induljak-egyáltalán..
Szerintem.