I.Blasius Creative Commons License 2021.07.02 0 0 1980

Hát, anno volt hasonló hibával küszködő 1,8 VVTI Toyotám, annál 2015-ben volt a gyűrűzés (meg szelepszárszimmering), és pár egyéb dolog cseréje (pl. kiderült, hogy a vezérműlánc is szar) volt 400ezer. Az árajánlatban (előkerestem az előbb az emailt, még 250 ezer szerepelt, és ehhez jött 50 ezer a motor kiszedése miatt, és még 100e jött be a lánccsere miatt.

 

És ezt 5 éve, egy márkaszervizes szerelő csinálta fusiban számla nélkül. Gondolom manapság se lehet sokkal olcsóbb a dolog egy Mazda eredetű 1,8-ason sem.  De ha csak 250 ezerbe kerül, az is elég sok szerintem, egy ilyen kocsi értékéhez képest.

 

Én ezért vettem idén 1,6-os C-Maxot, nekem nem ér meg 25 plusz LE ennyi macerát mégegyszer. És egyelőre nem csalódtam, teljesen elfogadható ez a motor.

Előzmény: barbon1 (1979)