Bakancs4 Creative Commons License 2021.06.29 0 1 48946

 

 

az én autómon nincs tágulási tartály csak túlfolyó vezeték, jó e ez így.

Hát nem a legjobb , de ez a gyári állapot , ezt örököltük  a stabilmotor hagyományokból . Egy fűnyíróban , aggregátorban , kompresszorban nincs motorháztető alá zárva a hűtősapka -- kéznél van , könnyű gyakorta ránézni a hűtővíz szintjére . Az újabb mopedautókba már szerelnek tartályt , aki a régebbi masináját meg akarja óvni a kellemetlenségektől az rak be tartályt . Van olyan mértékadó mopedautós guru aki fölöslegesnek tartja -- én tartálypárti vagyok , mindenki szabadon dönthet .

 

A hűtőfolyadék ne habosodik nem színeződik el az olaj nem habosodik, az autó nem füstöl.

 A beidézett hozzászólásomban pontosan leírtam a hengerfej átfújás vizsgálatát . Számomra értelemszerű , hogy ezt üzemmeleg motornál (is) el kell végezni , vagyis 10-15 km után .

 

Az előző tulajdonos a kerékdobra szerelt agy terelőlemezt, kb, a hűtő külső oldalától 20 cm-re. Nem tudom nem ez e a gond,

Nem valószínű , mert a levegőt a motor felől fújja a ventilátor a hűtő felé , de azért jó lenne látni róla egy képet , de tudom , hogy reménytelen :  a kérdezők beteges irtóznak attól , hogy képet tegyenek fel . Párszor már közel voltam ahhoz , hogy ha olyan kérdést tesznek fel amit látni kéne , de nem illusztrálják akkor nem válaszolok ...

 

 

A termosztátot, ha kiveszem nem káros e a motornak

Rövidebb távon ( úgy értem , hogy pár hétig-hónapig így használni a kocsit ) nem , mert legfeljebb hidegebben , vagyis az üzemi hőfoka alatt jár a motor , egyébként is ritkán érik el az üzemi hőfokukat , a megfőzésektől eltekintve . A termosztát  ideiglenes kiszerelése nagyon ismert diagnosztizálás módszer .