az én autómon nincs tágulási tartály csak túlfolyó vezeték, jó e ez így.
Hát nem a legjobb , de ez a gyári állapot , ezt örököltük a stabilmotor hagyományokból . Egy fűnyíróban , aggregátorban , kompresszorban nincs motorháztető alá zárva a hűtősapka -- kéznél van , könnyű gyakorta ránézni a hűtővíz szintjére . Az újabb mopedautókba már szerelnek tartályt , aki a régebbi masináját meg akarja óvni a kellemetlenségektől az rak be tartályt . Van olyan mértékadó mopedautós guru aki fölöslegesnek tartja -- én tartálypárti vagyok , mindenki szabadon dönthet .
A hűtőfolyadék ne habosodik nem színeződik el az olaj nem habosodik, az autó nem füstöl.
A beidézett hozzászólásomban pontosan leírtam a hengerfej átfújás vizsgálatát . Számomra értelemszerű , hogy ezt üzemmeleg motornál (is) el kell végezni , vagyis 10-15 km után .
Az előző tulajdonos a kerékdobra szerelt agy terelőlemezt, kb, a hűtő külső oldalától 20 cm-re. Nem tudom nem ez e a gond,
Nem valószínű , mert a levegőt a motor felől fújja a ventilátor a hűtő felé , de azért jó lenne látni róla egy képet , de tudom , hogy reménytelen : a kérdezők beteges irtóznak attól , hogy képet tegyenek fel . Párszor már közel voltam ahhoz , hogy ha olyan kérdést tesznek fel amit látni kéne , de nem illusztrálják akkor nem válaszolok ...
A termosztátot, ha kiveszem nem káros e a motornak
Rövidebb távon ( úgy értem , hogy pár hétig-hónapig így használni a kocsit ) nem , mert legfeljebb hidegebben , vagyis az üzemi hőfoka alatt jár a motor , egyébként is ritkán érik el az üzemi hőfokukat , a megfőzésektől eltekintve . A termosztát ideiglenes kiszerelése nagyon ismert diagnosztizálás módszer .