fargo Creative Commons License 1999.11.14 0 0 39
Nézegettem 480 Turbot egy idôben, mert a páromnak szerettem volna venni egyet, (no meg hogy én is élvezkedhessek vele, amikor Ô éppen nem :-), de sajna le kellett róla mondanom, mert nem sikerült jó állapotban lévôt találni. Szóval vagy nagyon szét voltak esve, vagy tropára voltak törve, nem mertem bevállalni egyiket sem.

Illetve volt egy darab, egy fehér, utolsó évjáratú 480 GT, ami nem turbos volt, viszont gyönyörű -- sajna majdnem 3 milliót kértek érte :-(

Amúgy nekem nagyon tetszik, gyönyörű a formaterve, imádom, hogy hátul is kettô, az elsôkkel szinte megegyezô fotel van, egyszóval nagy szerelmem a kocsi. Ami nem tetszik, hogy némelyikbe gyárilag szereltek egy reluxához hasonló hátsó napellenzôt, ami nagyon gagyi.

Annyit tudok róla, hogy ha turbost vesz az ember, akkor tartózkodjon a '89 elôtti példányoktól. azoknak a motorja nem annyira jó, a késôbbi példányokat kompromisszum nélkül fel lehet pumpálni 200 LE-ig, ami a motor megbontása nélküli, bármikor visszaállítható beavatkozás. (Persze ennek feltétele, hogy kifogástalan legyen a motor és az erôátvitel.) 6,5-7,0 mp körül gyorsul százra, bár kicsit küzdeni kell az elsôkerék-meghajtással. Az erôs igénybevételt csak pár ezer forintos vákumszelepek és a váltóban egy nyelestengely csapágy, vagy mi, szokta megsínyleni. Ezeket kb. fél évente vagy évente cserélni kell, de a költsége nem olyan nagy, hogy ne érné meg a plusz kb. 80 lóerôt...

Hajjaj, egy lottó ötöst el tudnék költeni arra, hogy bespájzoljam a kedvenc autóimat...

Előzmény: fuego (38)