novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 5
Sziasztok,

szoval március ota van meg a gép, 0KM-es, Valent-nél vette a cégem.
Most van benne 32ezer km.
Ja egyébként 1,6-os.

szoval,

1 honapos volt amikor az akkuból kiforrt a sav és tette a dolgát ott a környezetében.
A riasztót kellet kicsrélni mert azt szétmarta.

Pár hét mulva elment az alapjárat, többször voltam vele a szervizben - ekkor már a másik bp-i
cégnél - késöbb erről is.
A 4. alkalom után cseréltek benne vmi. alapjárati motort. Most ez OK.

Még előzőleg a 15 ezres rutin alkalmával, váltó tolórudat cseréltek, mert ekkor már nem tudtam
ötösbe tenni csak két kuplunggozással, mint a veterán autókon.

A légzsák visszajelző lámpa rendszeresen ég, ilyenkor szerviz, ott computer majd megint OK, egy ideig. Ez is 3x volt.

Induláskor amikor felengedem a kuplungot és 1kicsit nagyobb a nyomaték rendesen nyikorog,
időnként produkálja 2-esben is. Állítólag a kipufogó-motor csatlakoztatásából ered, talán majd
megoldják vmi. gyürü cserével.

Jobb hátsó kerék tájáról irdatlan nyiszogás jön, bizonyos hőmérséklet és páratartalom viszonyok között, ezt most mérem.

Szerviz,

hát az a cég ahol vettük nem tünt túl felkészültnek, de legalább lassú.
El nem tudom képzelni hogy a 80 millés Aston Martinokkal mit kezdenek ott.

A másik bp-i szakszerviz legalább készséges.
Persze a 30ezres szerviz után azért a service-lámpát nem állították vissza itt sem.
Ezt ugye látni a többit ki tudja...

Hát igy a márka nagy csalódás volt, bár nagyon teccik az autó kivülről.
Igaz egyetértek a belseje nem igazán igényes.

A szervizekre még kitérek.

üdv,
novice