Kedves Vidmar! Abban teljesen igazad van, hogy nem neztem at elegge tuzetesen, hogy kinek a levelere reagaltal az emlitett osszehasonlitassal. Cornelius velemenyeben pedig egyvalamit nem ertek. Avval en is egyetertek, hogy a film - mint onallo muveszeti ag - kepes kifejezni mas agakban nem interpretalhato belso monologokat. Evvel talan nem all toronymagasan a tobbi mufaj felett, de jeles bizonyiteka annak, hogy van meg mit elmondai, es ezert el is mondjuk. (De vannak olyan megkotottsegei, amelyek egy festoi alkotast nem terhelnek.)
Nade ez nem valsz arra a melysegesen emberi kerdesre, hogy MIERT?
Miert olyan jo ez a film? Csak attol nem valik egy film kultfilmme, remekmuve, mert allati sokat beszelunk rola, vagy igen?
Mindenki allati hangzatos szavakat irogat - meg en is. De nem tudom, hogy mi volt a filmen annyira megindito Mi az ?
A film, mint mufaj, mint vizualis es auditiv bomba valoban alkalmas erzelmek kifejezesere, de a Crash nem pont az erzelmek hianyarol es a test mint onallo szerkezet abszolut uralmarol szol?
Vagy lehet, hogy csak mas emberekrol szolt, mint en.......