Hát kereshettem, mert 2014-ben csináltam. A méret az Z, de ez most nem lényeges.
A terv:
Semmi extra, ahogy látni lehet, egyvágányú fővonal, és az állomásából kiágazó mellékvonal fel a hegyre. Mondhatni, klasszikus, vagy megszokott elrendezés. A pálya analóg vezérlésű, Z kapcsolás, a jelzők vonatbefolyásolással működnek.
Az alsó pálya, a fővonal alagút bejárata. Mivel az alagút másik végén az állomás bejárati jelzője közel van, így az alagútnak ehhez a végéhez illik egy előjelzőt tenni, hogy ne érje "meglepetés" a mozdonyvezetőt.
A mellékvonal alagútja, az alsó állomás felé menet. Mivel a pályán nincs sok hely, így ez a bejárati jelző ide került, nem pedig az alagút másik végéhez. Így nem kell előjelző, meg élethűbb is, nem 2cm-re van a bejárati jelző az első váltótól.
Mivel ez az asztalka kicsi, így a nyílt vonalakon nincsenek térközök (blokkok), az alagút előtt ezért kellett előjelzőt, illetve bejárati jelzőt tenni. Ha van elég hely, és lehet térközöket kialakítani, mert olyan hosszú a nyílt vonali rész, akkor, ha szükséges, lehet tenni - német témánál maradva - sima kétfényű blokkjelzőket is.
Ennek kis asztalnak az építése nyomon követhető a hobbivasut "Z méretarányban mindenfélét" című topic-jában, csak vissza kell görgetni 2014-ig.
http://www.hobbivasut.hu/forum/topic_90_from.html#from