somagabor Creative Commons License 2021.04.20 0 0 72086

Szia!

 

Emiatt a hiba miatt szerelőt cserélj ne autót.

 

Hajtókar csapágy alapjáraton is csattog ha csattog.

Befecskendezési hibára bontás nélkül 2 vizsgálat létezik a dci-ben.

Az egyik a nyomás felépülésének vizsgálata, a másik a résolaj veszteség mérés.

Ha mind a két teszten átmegy, az injektor hiba nagyjából kizárható.

 

Ha valóban annyi a méter amennyi, és az autó nem több mint 85 LE, és az olajcsere valóban megtörtént akkor amikor annak meg kellett történnie, a hajtókar csapágy kizárható.

Én 250 ezer km után vettem ki, és még mehetett volna. 110 LE dci-nél szokott előjönni gyakrabban a probléma, de ott se feltétlen 90 ezer km után.

 

Szóval szerintem keress meg egy olyan embert aki már javított is Renault-ot és nem csak abból indul ki hogy ja ezek úgyis HK csapágyasok.

Erre én is rászaladtam anno, ezért is került ki a csapágy 250 ezer km-nél feleslegesen.

 

Ha mégis az a baj, akkor meg pont néhány óra és pár 10 ezer HUF és go tovább ahogy előttem már írták.

Az injektor felújítás többe kerül.

Előzmény: Devente (72082)