Szia!
Emiatt a hiba miatt szerelőt cserélj ne autót.
Hajtókar csapágy alapjáraton is csattog ha csattog.
Befecskendezési hibára bontás nélkül 2 vizsgálat létezik a dci-ben.
Az egyik a nyomás felépülésének vizsgálata, a másik a résolaj veszteség mérés.
Ha mind a két teszten átmegy, az injektor hiba nagyjából kizárható.
Ha valóban annyi a méter amennyi, és az autó nem több mint 85 LE, és az olajcsere valóban megtörtént akkor amikor annak meg kellett történnie, a hajtókar csapágy kizárható.
Én 250 ezer km után vettem ki, és még mehetett volna. 110 LE dci-nél szokott előjönni gyakrabban a probléma, de ott se feltétlen 90 ezer km után.
Szóval szerintem keress meg egy olyan embert aki már javított is Renault-ot és nem csak abból indul ki hogy ja ezek úgyis HK csapágyasok.
Erre én is rászaladtam anno, ezért is került ki a csapágy 250 ezer km-nél feleslegesen.
Ha mégis az a baj, akkor meg pont néhány óra és pár 10 ezer HUF és go tovább ahogy előttem már írták.
Az injektor felújítás többe kerül.