Ésszerű magyarázat miért kell kulcs programozáskor minden kulcsot újra tanítani:
Tegyük fel ellopják, elhagyod a kulcsot. illetéktelen megtalálja, és elviszi az autód.
Ha ilyenkor a maradék egy (vagy ahány pótkulcsod van) kulcsot újra programozzák, a régi kulcsot kizárja a rendszerből. Emiatt azzal már nem fog indulni az autó. Kinyitni ki lehet vele az autót, de az indításgátló nem fogja engedélyezni az indítást a kizárt kulccsal.(pontosabban az önindító fog működni, de a motor nem indul)
A chip egy több márka által is használt immo chip. A felprogramozása menni fog. A kérdés az, hogy az utángyártott kulcs nagyfrekvenciás távirányítója vajon szinkronizálható lesz-e. Előfordulhat,hogy nem.
307 full can rendszertől felfelé (ha jól emlékszem....)már bonyolultabb...Egy felprogramozott kulcsot más autóhoz már nem lehet tanítani, szinkronizálni.
Még a 406-nál akár egy bontóból vett kulcs is felprogramozható, ha nem hibás a kulcs.
Legolcsóbb megoldás ha nem akarsz áldozni rá:E-bay. Univezális kp.zár modul peugeot kulccsal. Nyit-zár, indexet villogtat, sőt kereső funkcióval is ellátott.
Ha a gyári megoldáshoz ragaszkodsz: kulcs(ok) kódkártya,(vagy csak egyszerűen a kód lekérve egy félbehajtott papíron) gyári program. És mehet...