Új esemény.
Tegnap előtt feladtam két tértis ajánlott küldeményt Németországba. Azt már megszoktam, hogy a legritkább esetben jelenik meg a nyomkövetőben a délután feladott küldemény aznap. Csak másnap reggel. De a most feladott küldemény még két nap után sem látszik. A postán másnap (ahol feladtam) még a feladás tényét is alig tudták nyugtázni, miközben a kezemben ott a feladást igazoló papír.
felhívtam a posta központi ügyfélszolgálatát, ahol egy tényleg nagyon kedves és segítőkész hölgy valami belső, saját rendszeren belül látta a küldeményeket, és azt is, hogy már Németországban vannak. Azt kérte, várjunk, hátha csak megjelenik az ügyfelek által is látható rendszerben. Hát ma sem jelent meg. Olyannyira, hogy a posta nyomkövető oldalára kattintva ez a hibaüzenet jelenik meg:
ERROR IN ERRORHANDLER
Sok kérdés merül fel bennem. Az első az, hogy miért az a fontosabb, hogy a posta lássa a küldemények útját? Én miért nem kaphatom meg azt a linket, ami alapján az ügyfélszolgálatos látta a csomagomat???
Miért van két (vagy több??) rendszer? Miért nem egy, de működő rendszer van?
Ha a csomagfelvétel digitálisan történik, akkor miért nem azonnal jelenik meg a küldeményem a rendszerben? Miért csak másnap, vagy esetleg egyáltalán? Az elektronok relativisztikus sebességgel haladnak, ha jól tudom. Ha pénzt veszek le a számlámról, azonnal pittyeg a telefon a zsebemben.
Vagy lehet, hogy kínai vendégmunkások éjszaka klaviaturákon pötyögik be a rendszerbe az általam feladott küldemény adatait? Mert ezt a késedelmet mással nem tudom magyarázni.