A villanymotor miatt sok olyan hang is behallatszik, amit a diesel elnyom, de a váltó visítása nem rémlik a Stellánál. Inkább a futóműből jön a zajok nagyrésze.
A Ligierben viszont feltűnően zajos a hajtás, arra gyanakszok, hogy egyenes fogazású fogaskerekek vannak a hajtóműben. Természetesen egy diesel mopedautókhoz képest csendes még az is, de közel sem annyira, mint ahogy egy villanyautótól elvárható lenne.
A középső tengely kihozása a kisebb fordulatszámú motoroknál jöhet szóba, a BM1424-el én is a felső tengelyt hajtom, nem nyúltam a váltóhoz.
Van itt egy 2018-as 40 kWh-s Leaf akku, de nem olcsó, 2M az ára. Tavaly még 12-15e Ft-ért tudtam venni Leaf modulokat, de az a forrás kimerült. Igaz azok csak 70-75%-osak voltak, de 20 db elég lenne 80 km hatótávhoz.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/sprzedaz-wymina-bateria-nissan-leaf-2018-40kw-nowa