Ugyan ez volt nálam is, megette a közepét, meg el is kezdett csúszni... Én most a klasszikus módszerrel próbálkozom. Szereztem parafa dugókat (igazi parafa, nem őrlemény, meg mindenféle kamu parafa), vágtam belőle megfelelő méretű szeleteket, amiket húzósan, de még bele lehet nyomni a helyére a szegmensekbe. Utána kifőzni, lesúlyozni majd hagyni kiszáradni. Utána esztergába méretre síkolni. (Bár a gyári lemez is üt néhány tizedet, valószínűleg már a gyártása óta.) A műhelykönyvben írt 8,0-8,2 mm-es lamella vastagság szerintem baromság, úgy túl vastag lenne, nem lehet rátenni a kuplungláncot. Nekem most kb. 7mm-esek a lamellák, így összeszerelhető és marad még néhány tized, hogy a kuplung tudjon oldani. 1-2 héten belül összerakom, aztán meglátjuk az eredményt. Azért vagyok bizakodó, hiszen régen az összes motorba ilyen parafás lamella volt beépítve (Pannónia, Csepel, Jawa, stb.), annyira csak nem lehet használhatatlan. Amúgy itt van egy jó kis leírás erről a parafázásról:
https://veteran.forum.hu/forum/szerel%C3%A9s-fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s/fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1si-fog%C3%A1sok/853-kuplung-tengelykapcsol%C3%B3-paraf%C3%A1z%C3%A1s
Más. Keresem a képen látható úszóház fedelet. Ahogy látszik, sikerült elhagynom az úsztatót az enyémből. Akinek van eladó sorba kérem, hogy ne tartsa magába...

