Blackslac
2021.03.10
|
|
0 0
668
|
Mindkettő mellett lehet érvelni.
Nálunk pont van mindkettő motor (DAD & CHP) - nem mintha a választást ez befolyásolta (befolyásolhatta) volna. Az egyikben bő 30 eKm van, a másikban 140 eKm. A DAD egy SUV-ban van DSG-vel, a CHP kéziváltós. Egyelőre mindkettő hibátlan és mindkettővel meg vagyok elégedve.
Az biztos, hogy a CHP-vel több tapasztalat van, nemrég volt Novot Tibinek egy írása "A TSI, amit meg szabad venni" címmel a TC-n, abban minden benne van. A DAD-okról - tekintettel arra, hogy újabb gyártmány - egyelőre jóval kevesebb tapasztalat van, majd az idő eldönti tartósságukat. Ami viszont biztos, hogy fantasztikus mérnöki munka. Rendkívül kulturált járású és hihetetlenül hamar bemelegszik. Viszont tény, hogy sokan panaszkodnak a kenguruzásra, ami spec. nálam - talán a DSG miatt - egyáltalán nem tapasztalható. Tehát az is fontos lehet a motor mellett, hogymilyen konfigurációban veszed. A fogyasztásban releváns különbség szerintem nincs (talán 1-2 deci). Az 1.4 TSI-nknek bő 100 eKm-re vetített fogyasztása 6,17 l/100 km, ugyanez az 1.5 TSI-nek 7,59 l/100 km 30 eKm-re, de ugye van a kettő között bő 350 kg különbség - úgy vélem, mindkettő abszolut rendben van. |
Előzmény: daVeFR (666)
|
|