Hori2 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 206

Sziasztok!

Garanciafutár = GARANCIA CSIGA

 

Vásároltam 15 hónappal ezelőtt egy JVC TV-t, 42 hónapos garanciával. 2021.02.10-én bejelentettem igényemet a Garanciafutárra ,mert elromlott. Hang van-kép nincs jellemzően. Rá 5 napra elvitték, amit a szabályzat szerint 2-4 napon belül kellett volna. Mivel miskolci vagyok, és csak fővárosi JVC szervízzel vannak leszerződve, így oda kell vinni. Azóta semmi!! Ma felhívtam a szervizt, ahol arról tájékoztattak, hogy még NINCS ott a készülék! EGY HETE BP-EN VAN A TV ÉS NEM SZÁLLÍTOTTÁK ÁT A SZERViZBE!

RÖHEJ!! Telefonáltam a ED ügyfélszolgálatára, ahol kiderült, hogy egy hete náluk van, de sajnos még nem tudták tovább küldeni a szervizbe, nem volt rá kapacitásuk! Majd tájékoztatnak, ha van fejlemény- mondták!

Lassan 2 hete ,hogy bejelentette- ha nem telefonálok rájuk, akkor a kutya sem keres ennyi idő alatt!

 

Amatőr brigád, ha javításra, vagy garanciális szolgáltatásra kerül a sor!!!!!

Egyébként ez majdnem mindenhol így van Magyarországon!

Ja, ők védve vannak, mert a szabályzatukban a 30 napos javítási szolgáltatás szerepel!

 

Üdv: Zoli