1) Papírozás. Gondolom olcsóbb egy műszaki nélküli, forgalomból (ideiglenesen vagy véglegesen?) kivont lakókocsi, mint egy olyan, amit az ember bármikor az autó után köthet.
Jóval olcsóbb, és később sincs fenntartási költséged (kötelező biztosítás, műszaki vizsga, gépjárműadó). Gondold át, hogy akarod-e mozgatni valaha is. De ha igen, akkor viszont a túl nagy nem célszerű, mert nagy/erős/nehéz autó és magasabb kategóriás jogosítvány kell hozzá.
2) Márkák. Ez tudom, hogy megosztó téma, ezért csak annyit kérnék, hogy meg tudnátok említeni pár olyan gyártmányt, ami egyértelműen az átlagnál jobb minőségűnek számít?
Egy bizonyos kor felett abszolút nem a márka, hanem az állapot számít. Ne legyen beázott, az sokkal fontosabb.
4) A lakókocsi csatornára kötése minden típusnál megoldható? Milyen vizes blokk megoldás a legélhetőbb a lakókocsin belül?
Több-kevesebb munkával igen. Azt azért ne felejtsd el, hogy a lakókocsik vizesblokkja hosszú távon csak erős kompromisszumokkal használható, ebből a szempontból tényleg jobbak a korábban emlegetett angol gyártmányok.
5) Van különbség abban, hogy mekkorára nyithatóak a lakókocsik ablakai?
Nincs, mindegyik felnyitható 90 fokban (ha tovább nyitod, ki is tudod venni).
6) Mindenképpen szeretnénk elősátort a lakókocsihoz.
Behúzósín van mindegyiken, tudsz utólag is venni hozzá.