mov
2021.02.20
|
|
0 0
7922
|
A push üzenet megugorhatatlan akadály, természetesen nincs. Biztos valami nagyokos kiszámolta, hogy az ügyfeleknek küldött sms-eeken keres a bank évente X millió forintot, nehogy már odaadják nekik ingyen.
Ennek a gondolkodásnak a legszánalmasabb példája, hogy az elktronikusan feladott de még nem teljesült átutalás elektronikus törléséért is kérnek ~250 Ft-ot. Tehát olyanért, ami az informatikai rendszerben sem okoz mérhető terhelést és nem kell hozzá emberi erőforrás. Tehát ha kiderül, hogy 2 hét múlva mégsem kell elutalnom a pénzt és törlöm az utalást fizetek.
Egyébiránt az app még mindig folyamatosan haldoklik, kb fele-fel arányban sikerül elsőre belépni vagy sem, ha meg sikerül van olyan, hogy dob egy hibaüzenetet és csak a számlák felét jeleníti meg. Plusz a bankkártyás terhelésekről továbbra sem látszik, hogy hol történt a terhelés, holott a weboldalon ez az információ továbbra is elérhető.
KATASZTRÓFA |
Előzmény: Cole28 (7920)
|
|