WooDoo Creative Commons License 2021.02.14 -2 0 48597

Nincs jelentősége műszaki szempontból, hogy a tengelyről csúszik le, vagy a házból jön ki a csapágy, ezért felesleges lenne seeger gyűrűket betervezni. Kívülre se indokolt a seeger gyűrű, befelé nem tud csúszni a dob a belső csapágy miatt, nekem nem is rémlik, hogy lenne ott seeger gyűrű, de régen szereltem, biztosan úgy van, ahogy mondod.

 

A Ligieremben már hátul is tárcsafékek vannak, de most nekem is meggyűlt a bajom a fékekkel, pedig még csak 15e km van a kocsiban. Pár napja észrevettem, hogy megugrott a fogyasztás, de mivel szeles idő volt, azt hittem amiatt volt. Tegnap csak az Auchanba ugrottam ki, akkor már szokatlan hangokat is hallottam az első kerekek felől, az alig 3 km-es út után már forrók voltak a féktárcsák. Nem tudom a hideg időnek lehet-e köze a befogó fékhez, mert a fékfolyadék már 8 éves. Mivel egyszerre jelentekezett a hiba mindkét első keréknél, a fékfolyadékra, vagy a főfékhenger hibájára gyanakszok. Lehet a hátsó fékek is fognak, azt elfelejtettem az este megnézni. Itthon nincsenek szerszámaim, még egy kerékkulcsom sincs, hogy levegyem a kerekeket, bár ebben a hidegben amúgy sincs kedvem a szereléshez egy fűtetlen garázsban...

Előzmény: Bakancs4 (48595)