A veszprémi létezett és eredményes volt a Fotex csoport szponzorációja előtt is. Jó 10 évig volt Fotex Veszprém, aztán jó 10 évig MKB Veszprém, most meg egy ideje Telekom Veszprém. Mindegyik cég a saját brandje érdekeit szem előtt tartva szponzorált addig, ameddig kifizetőnek találta.
A Falco Falcoként lett alapítva és kannibálta a szponzor brandjét, maga lett a brand.
Lényegében amúgy tökmindegy, ha jövőre Csavargyár KC-ként neveznénk szponzorációs okokból, ugyanúgy tudom kiabálni, hogy “hajrá Falco”, megy a fehérvári fociszurkolóknak is. (Hozzáteszem, ők sem voltak mindig Vidi...)
Amúgy egy okos, nagypénzű szponzor (tudom, a magyar kosárlabdában ez eléggé sci-fi) ideális esetben nem úgy kellene, hogy beszálljon a Falco támogatásába, hogy egyből megerőszakolja a céget egy teljes arculatváltással.
Mindegy, ez régi sztori, majd ha döntik ránk az ajtót a szponzorok, lehet ezen vitázni... :)