Na, akkor az ok-okozati függés (szerintem):
A légszűrőt tartó gumicsöcsből egy hiányzik 8aki tudja mi a cikkszáma, kb. ára és vagy beszerezhetősége kérem adja meg!). E miatt a légszűrő, főleg erős váltáskor morgott. A mozgás következtében löködte az olajbetöltő csonkot és egy idő után levált.
Ami a baj:
A csonkon nem látok se letört darabot, se semmit, ami mutatná, hogy hogyan volt rögzítve, olyan, mintha csak a jóremény fogta volna oda, ami nem igaz, mivel akkora vákuum volt a motorban régebben, hogy járó motornál nem lehetett lecsavarni az olajbetöltő tetejét. Öröm az ürömben, hogy az olajsapka (710-es sapka) pont belemegy a csonk helyére, vagyis addig, amíg vissza nem lesz henkőlve, addig legalább van olajsapka az egészen. Az autóval mondjuk így sem lehet járni, mivel a komplett légszűrőház lenn van, légtömegmérőstől, mindenestül...
Ki tudna segíteni a felvetett kérdéseimban?