Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12641

Na, akkor az ok-okozati függés (szerintem):

 

 

A légszűrőt tartó gumicsöcsből egy hiányzik 8aki tudja mi a cikkszáma, kb. ára és vagy beszerezhetősége kérem adja meg!). E miatt a légszűrő, főleg erős váltáskor morgott. A mozgás következtében löködte az olajbetöltő csonkot és egy idő után levált.

 

Ami a baj:

 

A csonkon nem látok se letört darabot, se semmit, ami mutatná, hogy hogyan volt rögzítve, olyan, mintha csak a jóremény fogta volna oda, ami nem igaz, mivel akkora vákuum volt a motorban régebben, hogy járó motornál nem lehetett lecsavarni az olajbetöltő tetejét. Öröm az ürömben, hogy az olajsapka (710-es sapka) pont belemegy a csonk helyére, vagyis addig, amíg vissza nem lesz henkőlve, addig legalább van olajsapka az egészen. Az autóval mondjuk így sem lehet járni, mivel a komplett légszűrőház lenn van, légtömegmérőstől, mindenestül...

 

Ki tudna segíteni a felvetett kérdéseimban?

 

Előzmény: Spanos (12640)