BAGIRA
1999.09.30
|
|
0 0
4
|
Hát nekem is meggyűlt a bajom a MATÁV-val pár évvel ezelőtt. (persze ez nem azt jelenti, hogy ma már ki vagyok velük békülve)
Egyik nyáron nyaralni mentünk, két hétig nem voltunk otthon. Számomra legalábbis tetemes telefonszámla érkezett, részletezve a hívásokat. Legalább 30 olyan telefonszám volt, ami számunkra ismeretlen, és soha nem is beszéltünk a tulajdonosával. Bementem reklamálni, már eleve úgy fogadtak, hogy "úgyis nekünk van igazunk". Hát ebben nem csalódtam. Mondtam az ügyfélszolgálatos hölgynek, hogy két hétig nem is tartózkodtunk itthon, és próbaképpen hívjon fel egy-két számot és kérdezze meg, hogy ismer-e minket. Ő persze azt válaszolta, hogy erre neki nincs ideje, biztos a gyerek telefonált. Jó indok mi? Nem tudtam bebizonyítani, hogy nem mi bonyolítottuk le a hívásokat, és ki kellett fizetnem a számlát. Gondolom ez mással is előfordult.
Aztán még a mai napig nem kaptam meg azt a levelet, amiben kiválaszthatok két általam gyakran hívott számot, ami kedvezményes lenne.
És így tovább... |
|