Esu LP5-nél, van vagy 6-7 paraméter legalább ami a motor vezérlésével kapcsolatos.
Van egy táblázat is bizonyos gyártó/motortípusokra mik az ajánlások.
A gigantnál 5-ös lépcsőkben végigpróbáltam mindent, sőt, van automatikus felprogramozási lehetőség is, CV54=0 és utána F1-felpörgeti maxra a mozdonyt kb 5-6 másodpercre, és maga állítja be a CV-ket.
Jópofa, de végül csak nem futott egyenletesen a mozdony.
Elképzelhető, hogy ennek a 6-7 CV-nek van egy olyan kombinációja, ami működött volna, de nekem nem sikerült megtalálni.
ZIMO-val gyönyörűen fut, semmit se kellett állítani a sebességeken kívül, a világítás is jól működik alapból (Lenznél is így volt). Nagyon apró egyenetlenségek néhol előfordulnak, de az tényleg hardweres probléma lehet, ezzel már együtt lehet élni.
Rossz volt nézni, ahogy gyorsult/lassult ez a mozdony, a kocsik meg a kupplungnál remegve követték.
Én is abszolút ESU párti voltam eddig, de most teljesen meggyőzött a ZIMO, főleg, hogy a Roco is ezt használja gyárilag, és nekem főleg Roco modelljeim vannak.
Szépen viszik a Rocokat az ESU-k, de ZIMO-val még élethűbben, finomabban indul el.
Kipróbáltam az új ESU lokpilot standardet is, hát kicsit csalódás volt, mert azt írták, hogy azoknak tökéletes, akiknek nem kell a sok funkció, csak menjen és világítson ennyi.
Én pont a célcsoport vagyok, de úgy látom, hogy a motorvezérlés is butább, hangosabb vele a villamos, mint egy lokpilot3-assal.
Arra mondjuk tényleg jó, hogy csak valami vigye.