Na végre eljutottam addig, hogy tudok válaszolni a nekem címzett hozzászólásra. Az utóbbi időben annyira össze volt keverve nálam minden, hogy még a biológiai egyensúly is kezdett összekeveredni.
Nyemcsok75 javasolta az izzító gyertya cserét. Évekkel ezelőtt valaki rakott fel képet NGK YE01 izzítógyertyáról, ami jó az aixamhoz. Én azt a képet elmentettem. Az autós boltba, ahová szoktam járni, több mint 9000 Ft az ára. Mondtam, hogy interneten 5500 körüli árban láttam. Elkezdett az eladó keresgélni az adatbázisokban, és talált 5600 Ft árban, amit másik cég gyárt, de ugyan az, csak más névvel. Vettem olyat. Mikor kiszedtem a motorból a gyertyákat, akkor derült ki , hogy a menet M8x1, míg az új gyertyáé M10x1. De azért addig nem raktam vissza a kiszedett gyertyákat, míg ki nem próbálom. Jók voltak a gyertyák. Visszavittem a boltba a nem megfelelő menetméretű gyertyákat és vissza kaptam az árát.
Péter azt írod, hogy az adagoló nem szokott csak úgy elállítódni. Én pedig most már másra nem tudok gondolni. Porlasztócsúcsokat kicseréltem, amit az adagolós szerint, még nem kellett volna cserélni. Izzítás jó. A probléma, már akkor is ez volt amikor megvettem az autót. Akkor szerintem csak is adagoló probléma lehet. Mikor beindul akkor pár másodpercig csak egy henger megy. Egyik henger vagy kevesebb anyagot kap. Vagy nem megfelelő időben van a befecskendezés. Ami képet mellékeltél a hozzászólásodban, én abból csak annyit látok, hogy le van véve az adagoló teteje. És hol van neki a vezérlése, amivel lehet állítani az anyag mennyiséget, vagy a befecskendezési időt?