Hahó mindenki! Buék, meg minden.
Most sikerült kiszednem a porlasztókat. Belül elég kormos, ragacsos.
A porlasztó végén is elég vastag korom van, nem tudom pontosan hogyan működik, de talán a tű nem zár el néha, vagy soha rendesen.
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/3/8/2/THM_0016402382.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/3/9/9/THM_0016402399.jpg)
Kérdéseim:
1. (ahogy mondtam, mindig benzines autóm volt) Hogyan is működik ez az adagoló/porasztó kombó? Van egy szár, amit egy tengely nyomogat, mint egy szelepet a hengerfejben. Ez egy bizonyos nyomást hoz létre, amikor is kinyit a tű rugója, és beporlasztja a gázolajat? Valami ilyesmi? A fölösleg visszaáramlik. aztán a tűnek alaphelyzetbe állva zárnia kell?
2. Az alábbi alkatrészek közül honnan tudom, mit kell (lehet) cserélni és mit elég tisztítani? (Ha meg lehet egyáltalán ettől a kemény koromtól)
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/3/9/1/THM_0016402391.jpg)
3. Az egészet összefogó tömböt érdemes-e tovább bontani tisztítás céljából?
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/3/9/6/THM_0016402396.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/3/9/7/THM_0016402397.jpg)
Köszönöm a megértést és a válaszokat.