barnazol75 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 48372

Hahó mindenki! Buék, meg minden.

 

Most sikerült kiszednem a porlasztókat. Belül elég kormos, ragacsos.
A porlasztó végén is elég vastag korom van, nem tudom pontosan hogyan működik, de talán a tű nem zár el néha, vagy soha rendesen.

Kérdéseim:

1. (ahogy mondtam, mindig benzines autóm volt) Hogyan is működik ez az adagoló/porasztó kombó? Van egy szár, amit egy tengely nyomogat, mint egy szelepet a hengerfejben. Ez egy bizonyos nyomást hoz létre, amikor is kinyit a tű rugója, és beporlasztja a gázolajat? Valami ilyesmi? A fölösleg visszaáramlik. aztán a tűnek alaphelyzetbe állva zárnia kell?

 

 

2. Az alábbi alkatrészek közül honnan tudom, mit kell (lehet) cserélni és mit elég tisztítani? (Ha meg lehet egyáltalán ettől a kemény koromtól)

 

3. Az egészet összefogó tömböt érdemes-e tovább bontani tisztítás céljából?

 

Köszönöm a megértést és a válaszokat.

Előzmény: Bakancs4 (48252)