Az bonyolította a helyzetet, hogy nem "semmit se küldött", hanem más terméket, ami nyilván képvisel valamennyi értéket (egyes gyűjtőtársak szerint "nem is jártam lényegesen rosszabbul" / szerintem viszont igen, mert nem azt rendeltem.) Megbarátkoztam ugyan az elküldött termékkel is, de nem adtam volna érte annyit, mint a "rég óta vadászott" ritkaságért. Legfőképpen viszont macera lett volna visszaküldeni / pláne várni, intézni a visszautalást.
A negatív értékelés után ő kezdett nyomulni, hogy nem kéri vissza, amit helytelenül küldött, inkább küld 30 EUR-t. (Ez a hiányzó modell teljes ára/ tehát nem csak a különbség.) Ezzel meg már én éreztem magam rosszul, mert ingyen kaptam volna egy darabot. Akkor néztem ki egy 4. terméket a boltjában és lealkudtam belőle a postaköltséget, ami lényegében megfelel az árkülönbözetnek. (Így egál.)
Volt még egy apróbb korrektsége is, de hosszú leírni...
A deal másik fele viszont az volt, hogy én meg korrigálom a feedback-et. Szeretném megtartani a szavam, ... ha tudom.
(Mondjuk, az tényleg lényeges lenne, hogy megérkezzen a "korrekciós" termék ;))