Sziasztok! Hogyan tudok már általam leadott (negatív) feedback-et - utólag - kijavítani? Röviden a story: együtt rendelt 3 modellautóból, az egyik helyett teljesen mást küldött az eladó (természetesen "véletlenül", kisebb értékűt.) Amikor jeleztem* neki, akkor egy kétértelmű francia szöveget dobott... segítőkészség nem sok mutatkozott a részéről. (Angol nyelvű oldalon, végig angolul kommunikáltunk* előtte - a holland eladóval.) Elméletileg nyitottam egy visszaküldési opciót, de tartottam tőle, hogy a végén se pénzem, se modellem nem lesz + időm sem volt postára rohangálni.
Végül - pár hét után - adtam neki egy negatívat (plusz a két másik autóra egy-egy semlegeset, végül is "ne dicsérjük már meg", hogy 3-ból kettőt eltalált...)
Azóta - először olaszul (?!), majd végül angolul elkezdett könyörögni a korrekcióért/ pénzt is hajlandó lett volna visszatéríteni... majd megegyeztünk egy kölcsönösen elfogadható újabb adásvételben (a 4. modell úton van, annyival olcsóbban adta, mint amennyivel megkárosított.) Tehát végül is "szent a béke", csak szeretné, ha "levenném róla a rontást". (Hogyan) lehetséges ez?
(A visszaküldési procedúrát már lezárta az eBay.)
Köszi előre is!