DanielP Creative Commons License 2020.12.05 0 0 292

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni:
Van egy 2010-es 2.0dízel Kugánk, 120.000km-el.

Korábban egy családtagom használta főleg városban, és egy hosszabb út alkalmával az érdi emelkedőn 130-nál előjött az "engine malfunction" hibajelzés, majd az autóból elment az erő. Check engine nem volt.

Félreálltunk, lekapcsoltuk a motort, majd amikor visszakapcsoltuk nem volt hibajelzés, és a kocsiba is visszatért az erő.... egy ideig.

Ez az elmúlt hónapokban többször is előfordult, és már többször volt szervízben (maszek), de nyilvánvalóan nem értettek hozzá, ha még mindig fennáll a probléma.

A hivatalos ford márkaszervízben annyit mondtak, hogy nincs rendesen járatva (ez igaz), elvitték egy körre (állítólag), és utána városban egy hónapig megint jó volt.

Aztán jött egy újabb kis kiruccanás, ma mentem vele egy Bp-Gödöllő-BP kört az M3-on. Odafele tapostam neki 150-el, semmi baja nem volt, majd visszafele megint kiírta a hibát, és elment a kocsiból az erő.

Volt már szervízben, több helyen is, a turbó állítólag rendben van, és a részecskeszűrő is állítólag rendben van, bár utóbbiban kételkedem.

Beleöntöttem 1.5dl DPF szűrő adalékot teletankolásnál, de valahol azt írják, hogy lehet, hogy segít, valahol meg azt, hogy ne használjuk, mert csak árt.

Érdeklődnék, hogy találkozott-e valaki hasonló problémával, és ha igen, tud-e ajánlani egy lelkiismeretes szerelőt, aki megoldotta neki ezt a gondot (itt nem a hibakód kiütésére gondolom, hanem konkrétan megoldásra).

Illetve szerintetek érdemes elvitetnem egy részecskeszűrő tisztításra a reszecskeszurotisztitas.com -hoz? Esetleg van valakinek tapasztalata velük?

Bármilyen segítséget meghallgatok!
Köszönöm!