Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 48217

az utána járás és a ragasztó beszerzése kb annyiba jön ki mintha valaki bontott váltóból kiárul alkatrészt.

 

Ezzel nem teljesen értek egyet .

Egy komplett Aixam difi , 11-es áttétellel , használtan  ilyen körül ( 40e) kelleti magát :

https://auto.jofogas.hu/bekes/Aixam_moped_auto_valto_109161698.htm

Ez természetesen használt , ha ilyet vesz az ember illik beépítés előtt újracsapágyazni -szimmeringezni . Néha befut az ilyesmi 30-ért , nagy szerencsével 30 alatt . Persze ez a pörgős áttétel ,  de ha jól értettem az már van neked , másikra vadászol : a nyújtott ( 8-as) difi ritka vendég a hirdetésekben , és úgy jellemzően 50 alatt nincs , de hallottam már 150 ezres (bontott) árról is .

Ez pedig a makulátlan 8-as difi :

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Aixam_iranyvalto_107638228.htm

Hát húzós ; új ugyan , de csak utángyártott ( nem eredeti Comex ) és baráti 300 ezer Ft .

Mint írtam a két áttétel egymásba átépíthető , a hajtókerék tengelyesül ( ez forgott meg nálad) és a nagykerék ( ami a difin van ) átszerelhető a másik váltóházba . Emiatt nagyon keresett cikkre próbálsz bukkanni , mindenki ilyenre vadászik . Külön 8-as áttétel ( tehát csak a tengely a rásajtol fogaskerékkel és nagy fogaskerék ) talán akkor fordul elő , ha kitört a váltóház oldala -- de mivel lazán beépíthető egy kis 400-as váltóba ezért még úgy se .

Azon felül akinek van -- mint nekem is -- az nem adja el , a saját kocsijához tartogatja . Azon tűnődök , hogy az elmúlt 10 évben hány 8-as difi hirdetést láttam ...

 

Innen nézve nem olyan sok az a pénz egy tubus ragasztóért . Engem inkább a ki-be szerelgetés nyűge riasztana .