Homo mirabundus Creative Commons License 2020.09.17 -1 0 72850

:D

  2017 tájáról ezt már nem jelentenéd ki te sem... Minimum a "fedélzeti számítógépe" besz@rik, de az csak amolyan figyelemfelkeltés, hogy ideje keresned egy jobb szervizt. Aztán jön szépen a többi (ahogy hírlik, mostanság nem az Audi a mérce a megbízhatósági listákon és a szervizigényben - ahogy a Ford sem).

 

  Mert abban igaza van ennek a Jenőnek, hogy 2000 táján volt egy váltás, ami sajnos nem csak a formavilágot és jelleget érintette, de a hosszútávú megbízhatóságot is. Ezt nem én, hanem a "hivatásosok" állítják, taxistól szakújságíróig. Érdekes módon a haszongépjárműveknél nincs ilyen erős trend - nahát...

  Bár ezt az egészet úgy is kezelhetnénk, mint egy időfogalom XXI. századi átértelmezése, mert azért néhány évig szinte hibamentesen elgurulnak ezek az új járgányok. Ami utána jön, az sem tragédia, de a "hosszú táv" a régebbi kocsiknál azért tizenöt-húsz évnél kezdődött, amikor ezek már nem is fognak létezni. Hová is lennének ennyi idő múltán? Hát a haladás oltárának aljába söpörve, erkölcsileg és fizikailag is, ott jól kivárják az újrahasznosításra felkent szent meggérkezését:D

  Persze hogy piacra termelnek... Csak ettől még lehet róla különvéleményem, ami nem feltétlenül hízelgő, mert maradi vok, meg becsülöm is a szeretett dolgaimat:D

 

 (Az említett két kis kocsit pedig csak úgy szokták jellemezni, hogy "agyonverhetetlenek", na meg hogy ha egy dögnehéz Hummer vagy a G-osztályból valamelyik a kakiba ragad, akkor ilyenekkel vagy traktorral lehet őket kirántani:D Na jó, néha a rozsdaboglya Niva is beszállhat:D)

 

 Hogy ne menjünk már annyira a topik mellé, pl. a Stihl tulajdonképpen büszke lehet magára, mert nem csak másokhoz, de régi önmagához képest is nagyjából tartja a színvonalat. Erről a kocsigyártásban bizonyosan másként gondolkodnak, mást értenek alatta, mint egy szerszámgyárban - igaz, a nagyságrend sem ugyanaz:D

Előzmény: Gypsy56 (72842)