Knight of Improbability Creative Commons License 1999.08.03 0 0 64
Na akko' hajra hitvita :-)

Vegigolvastam egy csomo hozzaszolast, itt kovetkezik ami kikivankozik belolem:

- Ne kezdj objektum orientalt nyelv tanulasaval (C++, Java) - Elsore eleg a strukturalt programozast megemeszteni. Az OO koncepciokat meg az evtizedek ota programozok mindegyike se kepes megerteni ( probald csak megtanitani valakinek aki 15 evet Cobol-ban programozott ;-) )
- Ne olvasd el a Knuth-ot. Az alatt az ido alatt ami ahhoz kellene, hogy atragd magad rajta siman megtanulhatod az alapveto adatstrukturakat egy modern C-t vagy Pascal-t hasznalo konyvbol. Es marad meg idod 2-3 masik konyvet is elolvasni :-) Keves olyan feladat van ahol a legtrukkosebb, leghatekonyabb dolgokra szukseg van. Az enciklopediat se olvassa az ember elejetol vegeig.
- A "goto" megtanulasat es foleg a hasznalatat inkabb ne eroltesd :-)
- struktogramm - hat, egyszer ketszer csinalhatsz olyat csak, hogy tudd milyen. Egyebkent szerintem csak idoelcseszes. ( lehet flemelni :-) )
- Valaki emlitette az MProlog-ot. Ha mar biztosan mozogsz C-ben meg mondjuk meg egy proceduralis nyelvben akkor igenis erdemes megismerkedni a Prolog-gal vagy Lisp-pel. Mas gondolkodasmodot kivan. Kesobb amikor C-ban vagy akarmiben dolgozol erdekes megoldasi otleteid tamadhatnak mert mas szemszogbol is ra tudsz nezni a problemara.