ZöPö Creative Commons License 1999.08.01 0 0 38
Rebekka,
hagyom magam! :o) Ennek csak egyik oka közismert mazochizmusom, a másik, hogy ez a fajta taplóság, amibe nem szabad belemenni. A cégnél ugyanis meglehetosen kevés embernek van beleszólása az (ár)stratégiába, azok is inkább foleg az amerikai és a német tulajdonosok. Emiatt az összes dolgozóját utálni, mit ne mondjak, elég primér dolog. Ráadásul, mint arra CCFZ rámutatott, ez az "akció" nem is valami újabb kedvezmény, mert senki nem gondolta komolyan, hogy majd azalatt a két perc alatt rohannak telefonálni a népek országszerte.
Emlékszel, két éve a Coca-Cola bedobta, hogy karácsonyra becsomagolja a Lánchidat. Biztosan nem gondolták komolyan, sokkal inkább arra hajaztak, ami be is jött nekik: három hétig mindenki róluk beszélt. Coca-Cola, Coca-Cola, Coca-Cola... Tévé, rádió, újságok. Mindezt teljesen ingyen. Tulajdonképpen nem is kéne haragudni erre a T_S_... tasztaltársra, ezzel a topiccal tulajdonképpen a cég szekerét tolja. Köszönjük néked, Sárvár, sárvári termál kristály! :o)))

A Freemail tényleg nagyon rusnya volt kezdetektol fogva. Azt gondolom, hogy Soros logikája szerint nem a külcsínre helyezték a hangsúlyt, hanem a belbecsre. Bárki ingyenesen tudott levelezni a segítségével, és Soros ezt támogatta. Figyeld meg, eddig nem volt, most majd lesz reklám dögivel! :-(

Ja, és a MATÁV Rt. meg az Origó Kft nem ugyanaz. (Bár, az Origó is a "mi kutyánk kölyke", az igaz.)