Sir Gunar Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51485

Hát nem tudom, mert olajnyomással sosem volt gond nálam sem, bár azt tudom, hogy ha nem nyomás mérő óra van akkor a lámpa többnyire csak a végső problémáról ad tájékoztatást. Tegnap a pályán 150-160 km/ó -s tempó mellett az olaj hőfok 115-120 között volt a kompi szerint, a víz eddig nem ment 90 C fok fölé a mutató szerint (erre olvastam vhol, hogy eléggé nagy intervallumban ott szokott maradni középen) Majd volt pár lassítás és utána tempós kigyorsítás és ezt mintha nem szerette volna annyira, mert az olaj hő felment 128 fokig és ott elindult a vízhő is kicsit, mikor visszavettem a tempót a normál 130-140 közé és aránylag gyorsan lement újra 120 tájára (5-10 km alatt) persze a külső hőmérő 36-36.5 fokot mutatott, így lehet csak túl lihegem. Igaz tavaly nyáron a 38 fokban is többször pályáztam és siettem is, akkor nem jelentkezett semmi rendellenes. Arra vonatkoztatva, hogy mennyi a normál és mennyi maximum olajhő sehol nem találtam infót, ezért is kérdeztem itt, ja és jelzi-e valami ha már vissza kell venni a hajtásból mert az olaj kezd túlmelegedni, mint a váltó esetében írják a könyvében. (DSG olajos kuplungos)

Előzmény: sr1 (51484)