"Az a baj ezekkel a kis márkákkal, hogy az átlagember nem ismeri őket és semmi nem tud róluk. Csak gondold el, ha te valamilyen teljesen más műszaki cikket akarsz venni, amihez nem igazán értesz, akkor az ismert márkájút fogod választani vagy azt, aminek ismerős a neve?"
A 21. század egyik nagy leckéje a vásárlói tudatosság szükségessége. Ma már a kereskedő sem feltétlenül hozzáértő (a Media Markttól az óraszalonig hány fogalmatlan emberrel találkozni a pult "hivatalos" oldalán!), rosszabb esetben gazember, de az internet és a korlátlan mennyiségű ingyenes információ korában nem sok mentsége maradt az embernek. Bárminek utána lehet nézni, 1 óra elég ahhoz, hogy az ember képbe kerüljön, legyen az hifi, locsolófej, karóra, vékonylazúr, babakocsi vagy testápoló krém. Rengeteg a felhasználói feedback, dugig van videóval a youtube mindenről, cikkek, tesztek, blogok - minden adott ahhoz, hogy kellő információ birtokában hozzunk döntéseket. És ha már valaki mondjuk negyedmilliót-félmilliót sokall egy órára, de mégis nulla "guglizás" után bemegy és megveszi a műanyag Tissot-t, az meg is érdemli. Mert a tudatos vásárló igen is járjon utána, mielőtt vásárol! Ha magának veszi azért, ha ajándékba, akkor meg azért!
Vagy csalódni fog, hogy ez a Technics hifi már nem az a hifi, ez a Grundig TV már nem az a TV, ez a Black&Decker fúrógép már nem az a fúrógép, ez a Tissot pedig már nem az a Tissot...