Köszönöm a hozzászólást.
Cikket olvasva világosabbá vált,hogy ezek az alkatrészek is amikkel mi hasítjuk a levegőt valahol gyártva lettek. Valaki valamihez legyártatta,jóváhagyta.
De,hogy ennyire el legyenek dugva a köz szeme elöl! !!! Már hatodik nap a szabimból és még mindíg nem találok semmilyen nyelven egy átkozott legyártó helyet se!!
Rémisztően el van minden alkatrészünk gyára rejtve. Kivéve ami áthidalható alkatrész, fórumon többen össze dobtátok az alkatrészek helyettesítőit.
Hálás köszönet érte. Legalább azokat nem kell már elővadászni.
Viszont ezek a lengéscsillapítók! Se vasútnál,se a mezőgazdasági gépekbe,se az iparba,se a személyszállításba (kivéve a Mopedeket) nem kerülnek elő mint alkatrész!
Észveszejtő! Ami egy kicsit is hasonló az a Skoda 105 és 120-as lengéscsillapítója. DE ! Más sújt kell cipeljenek. Más az olaj avagy gáz mozgásának a kialakítása.
De ez a fajta is csak nagyon nagy nagy jóindulattal hasonló.
A Toyota land cruiser lengéscsillapító Igen csak jó ALAKRA!!! De tudjuk,hogy messze más súlyra tervezték.
Hátsó lengéscsillapítónak meg igencsak a Jawa 350 hátsó lengéscsillapító De az is csak alakra! Míg az 150 kg súly felét talán 65%-át cipeli ráadásul párba addig a mi mopedjaiink picivel nehezebbek hátul. Tehát ez se stimmel. Van itt fórumon sorstárs aki a 353-as lengéscsillapítóját alakította ki hátra. Taps érte,nem lehet annyira rossz! De tudja ő is,hogy amiből kivette az is nagyobb súlyú. Lassabban jár az olaj abba a csillapítóba. Nagyobb az ellenállás mint a gyáriba.
Félő hogy a durva magyar utak durva ütésekkel akár meg is hajlíthatják a kasznit.
Bődület mennyire nem találni a lengéscsillapítóinknak a gyártóját! Vicc! Mint térképen az 51-es körzetet Amcsiba.