Cifu Creative Commons License 1999.07.27 0 0 23
Hi Chrome!

Állitólag a Warhammer, Rifleman, Marauder, stb. mech-ek azért maradnak ki, mert félnek az esetleges jogi perektől (ezek ugyanis a Robotech című japán rajzfilmből lettek kilopva (bár nem pontos másai azoknak)), bár ez csak egy pletyka (ki tudja igaz-e), az alapja valós. De egyébként is a nyomorék mecheket rakták be (bushwacker, orion), hol egy locust, battlemaster vagy wolwerine? Pedig ezek elég népszerű mech-ek. A csapatjátékról egyezik a véleményünk, a battletechben 2 kb. egyenlő csapat harcol, de mind az MW2-ben, mercenaries-ben és az Mw3-ban kb. 3:1 es az ellen fölénye (de van hogy 7:1-hez), úgyláccik a készitők Doomon nevelkedtek :( .
AC20: na igen, a helyzet az, hogy 1tonna AC20 lőszer pontosan 5 lövés...
És mivel 1 az 1-ben konvertálták a Btechből a mechwarriorokba, és a btechben még nem volt akkora gond ha valaki max. 5x - 10x lőhet a fegyveréből (egy 30körös átlag játékot véve alapul), de itt... Nem csoda, hogy szinte mindenki lézereket meg PPC rak fel... (Vagyis azért fogy el a lőszer, mert max. 1-2 tonna lőszerük van, azt meg már távolról puffogtattják!)
A másik katasztrófa a társak inteligenciája (uninteligenciája pontosabban), mindig kb. 100m-el lemaradva követnek minket, az ellenfelekre csak 600m-ről lőnek az LRM-ekkel, az ellen meg 800m-ről az ER PPC-vel, nem csinálnak kitérést, nem hátrálnak, ha sérültek, stb.
A Heavy Gear 2 -nél sokkal jobban megcsinálták, ott pl. bebújnak a kövek mögé, előrerohannak, és elvonják a tüzet rólunk, persze itt is vannak komoly gondok (sokszor nekemjönnek...), de sokkal életszerübb a játék. Szerintem a készitők megijedtek a Starsiegétől és a HG2-től, és egy jó grafikus engine -re csináltak egy összedobot küldetésrendszert. Remélem legalábbis, hogy ez van, így még lehet remény a jó küldetéslemezre (a hit örök :) )....