A mérleges módszert ismerem, de nem tudom kivenni megmérni. Megrendelem a rugót és elviszem a szerelőhöz aki kicseréli 5 perc és jövök haza. Nem akarok kétszer menni hozzá vagy otthagyni a motort, hogy ki legyen véve megmérni. Próbálom megsaccolni melyik a jó méret, ha már mindenképp vakon kell vennem.
A 30 Kg akkor talán jó lesz, az Egü szerint 23-26Kg a gyári az ilyen robiknál általában.
97 Kiló vagyok, szóval kicsit nehezebb az átlagembernél így nem baj ha picit fel van hangolva mert dolgoznia kell szegénynek alattam. A görgők 6.5 súlyúak gyárilag azt cseréltem 6.0 grammra, a kontraszt meg remélem jó lesz 30 Kilóssal, szerintem egy hangyányit erősebb lesz a gyárinál, de az úgy jó.
Ma is jöttem haza volt egy kis dugó és 20-nál mikor megindultak a kocsik alig tudott felnyögni ez a szerencsétlen mindig lemaradtam, mert ugye a görgők kimennek, a szíj kifut majdnem végállásba és hiába csökken le a sebesség, a gyenge rugó nem húzza vissza a szíjat, már csak akkor ha lelassulok vagy 10-re...
Kigyorsítás is úgy néz ki, hogy meglódul aztán 20 után hirtelen beesik a fordulat és úgy gyorsítani végig mikor ezek bőven pörögve dolgoznak normálisan.
A szíj már bejáratott új, a tárcsák is jók, nem vállasak, szépen eltisztítottam mindent, újak a csúszkák is szépen mozognak. Szóval marad a kontrasztrugó, mint hiba.