Törölt nick Creative Commons License 2020.06.30 0 0 420

Ezt érdemes lenne a szolgáltatónál megkérdezni, nem vagyok benne biztos, hogy telefonhiba. Ha esetleg le kellett vágni az új telefonhoz nanora a SIM-kártyádat, lehet, hogy megsérült közben.

 

A következőket is végigpróbálhatod előtte:

 

1. Ellenőrizd, hogy egész biztosan  nem mozdult el a kártya, amikor a helyére tetted a kis ablakot

2. Ellenőrizd, hogy másik telefonban működik-e a kártya.

3. Ellenőrizd, hogy nem roamingol-e a telefon, illetve ha igen, akkor a szolgáltatónál ez engedélyezve van.

4. A beállításokban (Settings/Mobile Network/SIM management ~ Beállítások/Mobilhálózatok/SIM-kártya kezelése) kikapcsolni majd vissza a nem működő kártyát. Egy teljes kikapcsolás és bekapcsolás is megoldhatja.

5. Próbáld meg a szolgáltatóhoz való kézi csatlakozást: Settings/Mobile Network/Mobile data (.../Mobil adatok) részben alul a SIM 2 részben a Carrier (Hálózat?) menüpont alatt kikapcsolhatod az Automatikust. Aztán egy darabig keresi az elérhető hálózatokat, és a megjelenő listából kiválaszthatod a megfelelőt.

Előzmény: Törölt nick (414)