Elképesztően arrogáns ügyintézők vannak ebben a bankban, nem véletlen nincs már náluk számlám több mint 15 éve.
Viszont sajnos egy idős hozzátartozó kért segítséget ügyintézésben.
Kiderült, hogy februárban az ügyintéző azzal hitegette, hogy ha nyit értékpapír számlát, és vásárol rá OTP PRÉMIUM TREND KLASSZIKUS, meg OTP PRÉMIUM AKTÍV KLASSZIKUS befektetési jegyeket, akkor az majd szép hozamot fog termelni, és bármikor kiveheti a kamatot a számláról, egyből hozzáférhető, mint egy betét. Természetesen minden megtakarított pénzét berakta ezekbe a papírokba.
Azóta jelentős vesztséget halmozott fel ez az AKTÍV, de a Trend sem tudott pozitív hozamot felmutatni.
Szerintetek van lehetőség/bármi módja annak, hogy a bankra hárítsuk a felelősséget az elszenvedett veszteségekért?
Sajnos a MIFID kérdőív alapján bárkinek eladható alacsony, és mérsékelt kockázatú befektetési jegy, tehát ha az ember még sosem csinált semmilyen befektetést akkor is rábeszélhetik ilyenre. Mennyiben okolható a bank azzal, hogy visszaélt egy 80+ éves idős nyugdíjas bizalmával és ilyen ügyleteket köttetett vele?