Nos az én gondom szinte jelentéktelen az eddigiekhez képest.
Náluk vásárolt telefonhoz lett utólag neten rendelve tok és védőüveg. Tok rendben, védőüveg nem a típusra való, bár a számlán az szerepel. E mellé még repedt is.
Hétvége van, telefonos reklamáció lehetetlen. A kérdés, hogy ilyen téves kiszállítás esetén mennyi a reményke? Ugyanis mielőtt a vevő próbálná érvényesíteni jogait, ügyesen levédik magukat. Még a futár jelenlétében bontsd ki a csomagot és győződj meg annak teljességéről, minden alkatrész, kiegészítő épségéről. Na megnézném, hol történik ez így. Pláne egy sokdarabos konyhai gépnél mondjuk. A futár leül egy fél órát, mire a vevő átböngész mindent?
További kérdés, hogy ha a vevő kényelmi szolgáltatásként házhozszállítást kér, ami ugye pénzbe kerül, jogos-e annak visszaigénylése? Mert hát pont a szolgáltatás veszti értelmét, ha vissza kell battyogni egy üzletbe, vagy saját költségen postára dobni.
Nos kit terhel ilyenkor a felelősség és anyagi vonzata, ha egyértelműen a kereskedő, vagy futár tevékenységi körében van a hiba?.. Na ez hamarosan kiderül.