csick
1999.07.01
|
|
0 0
88
|
Bocs, Sándorom, attól tartok nem volt kellően kifejtve a probléma. A germanizálódást a (pl) német műsorok menetrendjére értettem, ahol még a Forma-1 közvetítés adrenalin-terhelt részét is képesek reklámokkal megszakítani. Itt persze más a helyzet, lehet ütemezni a blokkokat. Csak egyszerűen hiányzik, hogy 1 órát ülhessek a tv előtt folyamatos szórakozással. Az MTVs időszakban még a "Ne menjenek sehová, nincs intimbetét-szünet, rögtön jövünk!". Aztán snitt, 2 mp. és folytatódott a műsor. Azt is tudom, hogy ez már üzletpolitika, nem karitatív csatorna. Csak egyszerűen sajnálom, és kiváncsi lettem volna rá, hogy miként gondolod Te a dolgot. Persze Neked sem lehet künnyű, hogy a reklám ideje alatt leült lendületet a nézőknek visszaadd. Felvétel közben sem lehet egy sétagalopp két produkció között tartani a lelkesedést. Bár ez Neked könnyen megy. Hát ennyi...
csick |
|