Ford_S_Max_1.8_160LE
2020.05.26
|
|
0 0
71616
|
Ezeket megtaláltam itt-ott, a bajom az,hogy egy relé folyamatosan behúzva tartja magát, ezért lemerül kb. 2 hét alatt az autó. Édesanyám, mint amolyan nyolcvan éves, elég ritkán és kis távolságokra használja. Napi közlekedés mellett nem is okozna gondot. Így másfél-két hetente lemerül az akksi és halott a kocsi. Az akksi új benne, mérhetően van egy folyamatos fogyasztás akkor is,ha minden le van kötve. rádiótól kezdve a riasztókig. Mégis meríti, feltehetően ez a relé, vagy valaki rajta. Olyan rajzot keresek, ahol követni tudnám (főleg az autóvillamossági szerelőm) azt a kört, amit az UCH reléje szabályoz. Azt már tudom,hogy a 40 lábasról a 23-as vezetéket kikötve megszűnik a fogyasztás. A belső lámpa ilyenkor nem ég, ami amúgy hibátlan. Talán van még valaki rajta. Az segítene igazán, ha az UCH-hoz kapcsolódó vezetékhálózat látszana valamin. A renault Dialogy lehet tudja ezt, én sosem használtam, nem is igazodok ki rajta, de a gépemen fent van. Ezért kértem hozzáértők segítségét, hátha onnan részletesebb adatokat is ki lehetne szedni. Azért köszönöm még egyszer, hogy időt szakítottál a problémámra! 2002-es Clio II benzines, 1,2-es paripa. Az még nem derült ki, a kérdőjeles relé igazából mit vezérel. Voltak leírások, de azok nem illettek rá azokban amiket Te is küldtél. Az összes többi relé megvan, ezt kivéve. N2-es felszereltségű (jelű) a panel. Hetek óta kínlódunk vele.
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/6/5/7/THM_0016096657.jpg)
.![](https://img.index.hu/imgfrm/6/6/5/2/THM_0016096652.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/6/6/0/THM_0016096660.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/6/6/3/THM_0016096663.png)
|
Előzmény: ivókút (71615)
|
|