petyaaa Creative Commons License 2020.05.04 0 0 179

Huh, kimaradtak az ajtók.

 

Már az elején leszögeztem neki, hogy 4-5 C4P járt nálam a céges autók közül, és egyiknek sem csukódtak ilyen bénán az ajtajai, mint nekem. Ráadásul kérdezzék meg az értékesítőmet, aki konkrétan ki is próbálta, és összehasonlította autómat egy cégessel és egy szalonautóval - mindezt persze felhúzott ablakkal.

 

Bár már jóelőre hárított a karosszériás munkafelvevő és a szaki is, de csak nekiálltak becsülettel.

A motorháztetőt és a csomagtartót tökéletesen beállították, az ajtókat is tekergették ideoda, állítgatták - de hogy miként sikerült, nem tudom megmondani. Az én kvázi szakmabeli fülem a kákán is csomót keres, nüanszokat is meghall. De mintha jobb lenne. Hézagolások egységesek, ajtók minden dimenzióban síkban állnak. Ami gond, az, hogy jóval kevesebbet használjuk az autót, így nem szembesülök olyan bénaságokkal, mint a félig csukódott ajtók miatt sipító rendszer. Különben is már legtöbbször lent van az ablak, nincs akkora légtömörülés.

 

A járvány miatt sajnos nem tudtam beülögetni közben a szalonautókba, mint azt szoktam volt. Egy árva adminisztráció sem történt, semmi doksit nem kértek, semmi papírt nem töltöttünk ki. De egy óra alatt megvolt a dolog, úgy, hogy ebből jó 20 percet ott álldogálhattam mellette.

 

Citroën Fábián Székesfehérvár

Előzmény: Greg úr (173)