Hola Greg
que tal?
:)
Érdekesek az újabb párhuzamok :) és egyben irigyellek is, hogy neked marad ott a váltó, ahova a füllel parancsoltad. Nekem sajna nem fogad szót.
Renault automatáddal mi volt a gondod? Nekem szépen végigtolta a 14 év/200e km-t, és az új gazditól tudom, hogy most sincs baja. Mákom volt?
Szép volt a Magane Mégane-od. Milyen paraméterei voltak? Ő sem tűnik nem jó állapotúnak... kótyavetye latt a vége?
Rendszám 2005-től jön velem, ne kelljen újat megtanulni mindig, nomeg nehogy valami kretén kombinációt fogjak ki :D
Ami a szalonban történt, bár döbbenetes, de nem meglepő. Nincsenek illuzióim, miként bánnak az autókkal napi nyolcórában évek óta ezzel foglalkozó emberkék... csak remélni tudom, hogy nálunk ilyen nem fordult elő.
Keddre van időpontom Fábiánékhoz garis ajtóállításra. Csont nélkül fogadta a munkafelvevő, mikor mondtam: egyéves múlt az autó, lógnak az ajtajai már átvételtől fogva, ezt szeretném garanciában beállíttatni. Tuti magyarázni fognak ilyen faxságokat nekem is :) már próbálták megmagyarázni, de mondtam, hogy előtte három C4P volt nálam tesztre, mindegyiknek szépen falppan az összes ajtaja, felhúzott ablakoknál is; nomeg kihívtam a flottás értékesítőt - akitől vettem az autót -, és egy random céges C4P-t leteszteltünk; majd megnézte az enyémet, és annyit mondott: Ahá, már értem! Tényleg nem csukódik rendesen!
De majd beszámolok, mi lesz.
DM volt, nagyon is: a magyarországi klub alapítói közt voltam anno :) és az egyik legidétlenebb üzleti döntésem volt, hogy kiléptem. De '91-re már távolodott tőlem a zene meghatározó szerepe, ami egy tini életetét azért jellemzi, ugyebár. (Az érdekes a tükrös cipő/fehér zokni kombó, és a Bros volt akkoriban :D)
Greg, te rakattál riasztót meg miegymást ST-be?