Újlaki
1999.06.11
|
|
0 0
23
|
Nem kétlem, hogy gondolkodol. Nem is mondtál butát. De.
Azt hiszem, a hozzászólás elég pontosan meghatározta, hogy mire gondolok: az ostoba reklámra, a felesleges reklámra. Tudom jól, hogy ez egy olyan verseny, amiből nem lehet kiszállni, de ennek akkor is mi isszuk meg a levét (a mosópornak pl. az ivóvízben). Ezért kellene valahogy véget vetni neki. Ki olvasta a Társadalmi csapdákat?
1999-ben Ájrópa felé rohanva (csak túl ne fussunk!) CIGARETTÁT LEHET reklámozni! (bocs, különben nem vagyok egy ordibálós ember).
Az egyetlen hely, ahol a reklámnak helye :-) van, az új termék, szolgáltatás megismertetése. A többi csak felesleges pénzkidobás. A mi pénzünké. |
Előzmény: 42 (22)
|
|