Újlaki Creative Commons License 1999.06.11 0 0 21
"A marketing pedig igenis az én költségem..."

Igen, azt jó megjegyezni, hogy a sok hülye reklám (meg persze, a jók is; de olyat hol látsz?) mind a mi pénzünkből van. Ha a sok hülye mosoóporos nem reklámozna, ugyanannyi por fogyna, csak sokkal olcsóbb lenne.

Érdekes a gondolatmenet. Az egyszeri ember azt gondolja: lám, ez a bank stb. ilyen gyönyörű palotát épített, ilyen sokat költ reklámra, megbízhatom benne.

A gondolkodó ember azt mondja: Ezek az én pénzemből építenek palotát, az én pénzemet szórják reklámra... Dehogy is bízom meg bennük!

De végső soron igazuk van (a bankoknak): mivel az egyszeri :-) ember és a gondolkodó ember aránya 9999:1, összességében a dolog nyerő számukra.

Előzmény: Zslötyi (18)