Látni még nem láttam, DE:
A blokk szinte 100%, hogy a klasszikus Honda CUB/DAX klón. Ősrégi, de iszonyúan bevált konstrukció. A honda kb. 80-90 millió darabot gyártott belőle. A klónok száma is bőven 100milla fölötti. Mivel nem túl drága, így egy motorhiba esetén is relatíve olcsón cserélhető a komplett blokk. Úgy tudom, kb. 60ezerért már kapható.
Maga a motorka török gyártású, vagy török összeszerelésű. Egyszerű, klasszikus mofa. Olyan sok nyűgje nem lehet. Egyetlen kisebb hátránya a 17"-os felni. Gumicsere esetén keresgélni kell a 17-es gumiméretet.
Az itthoni ára meg kimondottan barátságos.
Ellentétben az 5-600ezres robogókkal, ennek nem kell folyamatosan nyélgázon húzni, hogy haladjon is. A motorka relatíve nagy nyomatéka miatt a sebességváltót sem kell annyit kapcsolgatni a kényelmes motorozáshoz.